NU ÄR JAG HEMMA IGEN!! :D ♥♥

Hej!
Gud vad jag har saknat er & bloggen!!
Men vi har haft jättemysigt faktiskt :)
Vi har badat ca. 20 gånger sammanlagt eftersom att stugan låg 50 m från havet! :D
Det var jätteskönt ;D
Jag lovar och svär på att jag ska svara på alla kommentarer sen och lägga upp några bilder :)
Prooooooooooooooomise!
Jag har bara inte tid just nu, haha!
Vi ska åka och äta glass, mamma, Frida & pappa har ju saknat ihjäl sig nästan, hahaha! ;D ♥
Frida har till och med drömt om mig :P
Jag har ätit massa Ben & Jerrys glass :D
Kan äta minst 1000000000000 stycken ;O
Snart kommer ju min nya design upp på bloggen också..
Gud, den är underbar!
Om ni undrar varför det står inlägg som t.ex. "Skytte, Outfits osv." är det för att det är lite fix inför designen ;D
Måste sticka nu, pussohejjjjj!

Kommentarer
Postat av: annie

mums vad gott!

2011-07-14 @ 17:46:36
URL: http://imyupie.myshowroom.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback