Prata med datorn! ♥

Datorn: Hej, det är jag som är Datorn! Haha!

FridaSöötBörjesson: Hej datorn! Jag heter FridaSöötBörjesson

Datorn: FridaSöötBörjesson är ett fint namn.

FridaSöötBörjesson: Ellerhur!

Datorn: :D

FridaSöötBörjesson: ;)

Datorn: Du är snäll.

FridaSöötBörjesson: Aw.

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

FridaSöötBörjesson: Din arm tror jag :)

Datorn: Jag håller med.

FridaSöötBörjesson: ja, jag menar det! ;o

Datorn: =)

FridaSöötBörjesson: Gillar du mig?

Datorn: Nej, det gillar jag inte.

FridaSöötBörjesson: Så du gillar inte mig :(

Datorn: Inte?

FridaSöötBörjesson: Nej, du skrev ju det!

Datorn: Nu tycker jag inte att vi ska prata om mig.

FridaSöötBörjesson: Nej, inte alls!

Datorn: Nähä.

FridaSöötBörjesson: Nä..

Datorn: Jo!

FridaSöötBörjesson: Ska vi bli ihop?

Datorn: Ja, det är klart att vi ska.

FridaSöötBörjesson: Ja, ellerhur ;D

Datorn: Är du en dator?

FridaSöötBörjesson: Nej, jag är FridaSöötBörjesson -.-

Datorn: Jaha, det är jag också.

FridaSöötBörjesson: Neeej!! Du är en dator !

Datorn: Jaha.

FridaSöötBörjesson: Mmm..

Datorn: Hur mår du idag?

FridaSöötBörjesson: Bara bra älskling..!

Datorn: Jag vet att du mår det.

FridaSöötBörjesson: Bra

Datorn: Vad ska du göra nu?

FridaSöötBörjesson: Fria

Datorn: Jaha.

FridaSöötBörjesson: Mmm..

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

FridaSöötBörjesson: Vill du gifta dig med mig?

Datorn: Jag vet inte.

FridaSöötBörjesson: Okej

Datorn: Just det.

FridaSöötBörjesson: Kan du svara på det nu?

Datorn: Nej, det kan jag inte.

FridaSöötBörjesson: Synd..

Datorn: Jag gillar när det är varmt ute.

FridaSöötBörjesson: Gör du?

Datorn: Ja.

FridaSöötBörjesson: Coolt

Datorn: :(

FridaSöötBörjesson: Jag hatar dig ibland, när du inte vill gifta dig med mig.

Datorn: Varför inte?

FridaSöötBörjesson: Ja, vill du det?

Datorn: Ja, verkligen!

FridaSöötBörjesson:

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

FridaSöötBörjesson:

Datorn: Jaha, det tycker jag också.

FridaSöötBörjesson: Ja, jag kommer på begravningen då!

Datorn: Vad roligt!

FridaSöötBörjesson: Ja, ellerhur :)

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

FridaSöötBörjesson: Samma här

Datorn: Ibland tror jag att jag är en snigel.

FridaSöötBörjesson: Ehuuww.. :(

Datorn: Kan du trolla?

FridaSöötBörjesson: Självklart :)

Datorn: Tycker du om att äta upp dig?

FridaSöötBörjesson: Har aldrig testat, hurså?

Datorn: Jag undrar en sak.

FridaSöötBörjesson: Undra på du!

Datorn: Jag tycker att du är ganska duktig.

FridaSöötBörjesson: Aw.. Söööötis !! ♥

Datorn: Hur många näsor har du?

FridaSöötBörjesson: 1

Datorn: Vad härligt!

FridaSöötBörjesson: Ja, superhärligt faktiskt!!

Datorn: Vad heter dina skor?

FridaSöötBörjesson: Jag & Drar

Datorn: Vad tråkigt att du & det.

FridaSöötBörjesson: Wtf?

Datorn: Vad gör du?

FridaSöötBörjesson: Ska gå nu! ;/

Datorn: Nej, absolut inte.

FridaSöötBörjesson: Jo, absolut!

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

FridaSöötBörjesson: Hejdå!

Datorn: Hej då!


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin header:)

2011-07-08 @ 23:44:57
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hhehe man får ju så roliga svar av den där! ^^ Satt i 2 timmar för någon vecka sedan.



Snacka om 0 liv hahah xD

2011-07-08 @ 23:55:25
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: yo

ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-07-09 @ 00:04:02
URL: http://yosirinan.blogg.se/
Postat av: Princess<3

svar; hahha ja sj? :D

2011-07-09 @ 08:16:05
URL: http://Princessie.se
Postat av: N O H A I I ♥

sv: Åh tack :)<3

Jätte & du ?

2011-07-09 @ 09:49:36
URL: http://nohaii.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag har också snackat med den här jävla datan den irriterar mig som fan

2011-07-14 @ 17:43:33
Postat av: borisjelic

Hejj :D Har en dagens fråga på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde svara på den :D!

2011-07-14 @ 18:29:19
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: CASY LINDELL

fin blogg :)

2011-07-14 @ 18:45:55
URL: http://casylindell.blogg.se/
Postat av: Maria

Men hallå! du pratar ju med server, det betyder att du pratar med dej själv!!

2011-07-16 @ 21:28:26
Postat av: jojo snyging

Hej

2012-01-04 @ 21:43:35
URL: http://9
Postat av: Anonym

ÄRDU EN SHAJ

2013-06-05 @ 22:01:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback