Öhmm...

Hejj.
Idag äre onsdag.
Men...
Igår var det skytteavslutning..
Jag fick en pokal för att jag kom 1:a i min klass,en till pokal men en fågel i järn på locket för att jag hade skjutit mest 50- brickor...
Sen fick jag en tallrik för att jag skjutit 200p.
Och sist men inte minst en silvermidalj för att jag kom 2:a på föreningsmästerskapet.
Supernöjd.
Idag så är jag trött,haha.
Känns konstigt att det är sommartid..
Man är mycket tröttare :/
Aja.
I morse läste jag Fokis blogg.
Gillar henne och hennes stil.
Så hon får en länk.
Japp..
I skolan var det skrivtest.
Efter skolan följde jag med Matilda hem,och vi hade kul som alltid ;)
Hemma åt vi lax och sen gick vi till skogen.
Vi plockade videkiss-grenar..
Sen gick vi till affären och sen hem igen.
Öh.
Ja.
Hejdå everybody :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

snygg header! :)

2011-03-30 @ 21:09:58
URL: http://nathaliegranback.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback