Åh,stackars gubbe..

Hejhej!
En gubbe eller "dommerdags profet" som heter Harold Camping har länge varit tvärsäker på att jorden skulle gå under den 21 maj..
I intervjun frågade en man om han hade någon plan B och han vaknade den 22 maj och inget hade hänt..
Han bah: "Nej,jag har ingen plan B. Jag är säker."
Fast det verkade ju inte alls stämma :)
Nu har han gått ut och sagt att det var fel..
Han hade räknat fel 5 månader,HAHAHA! ^^)
Det som jag mest garvade åt var att han "flydde" till ett motell den 22:e maj..
Jah..
Enligt mig verkar han vara dement :)
Han hade redan sagt 1994 att jorden skulle gå under då..
Och det är ju ett par år sen om man säger så..
Stackars gubbe,att han orkar!
Harald Camping,tycker helt ärligt synd om honom :)
Källa

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback