Julklappar ~

God Kväll!
Tänkte berätta om vad jag fick i julklapp, vilket var mycket saker :D
Tre presentkort på Gina Tricot, ett på Vero Moda, Lindex & Biostaden, hollistermunkjacka, A & Fitch tröja, pälsväst, tubhalsduk, 1500:-, tre böcker, FRIDA- kalender, USA- kuddar, smycken, blueray, smink, dusch/badoljor & badsalt, ansiktsmask, fyra iPhone skal, Just Dance 4, sällskapsspel, underkläder, New York- box, mysbyxor, parfym, rakhyvel, nagellack, mugg, godis, filmbox, glasängel & en mobilväska som Frida hade sytt ^^
 
Är jättenöjd med mina julklappar & jag hoppas att alla som fick julklappar av mig blev nöjda också :love:
Ha en fortsatt bra jul & fortsättning! ;)
'
Lite bilder från jul ↑jul_och_tomtar/Weihnachten21.gif

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Bättre julklapp än vad jag fick av dig och Fanny och Frida kan man inte får för nu är ni här varje dag

Svar: Tack :)
Fanny ✞

2012-12-25 @ 20:18:36
Postat av: Nina~

sv: ah okey! :] ♥
Kramis!

2012-12-25 @ 20:19:49
URL: http://ninawallinder.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback