Svar på frågestunden!

En bästis eller flera vänner ?
En bästis.

Gosig liten hund eller en stor ,stark häst ?
Gosig liten hund.

Data eller tv ?
Dator, för man kan ju delvis kolla på tv i datorn :D

Varför började du blogga?
För att jag tyckte att det verkade spännande och roligt.
Sen dess har jag fastnat i det och statistiken går uppåt för varje dag (:

Favorit blogg?
Hmm.. svårt att säga, men det blir nog epicfaiil.blogg.se eller hofh.myshowroom.se (;

Vad tycker du om din skola?
Den är väl okej, men nästa termin (när jag börjar högstadiet)
börjar jag på en ny skola, vilket jag längtar mycket till..
Känner mig rätt färdig på min skola :)

Favvomat?
Oxfilé med rostade potatis & bea -sås! ♥


Allergi?
Ja, mot falska människor!
Men annars ingen :)

Favorithemsida?
Facebook.com & Blogg.se

Blogg du läser ofta?
Svår fråga, jag läser massvis med bloggar varje dag ^^
Men några stora bloggar jag läser är HOFH, Egoina & Epicfaiil's (:


Favoritfärg?
Rosa.
Fast igentligen gillar jag alla färger (;

Din favorit outfit?

Min ziperall & mina Edhardy skor! :D


Hoppas ni är nöjda med alla svaren! c:

Kisses.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback