Imorgon åker vi!

ESKILSTUNA 2012, HERE I COME! :D
Taggad till tusen, kommer bli sååååååå kul alltså! ♥
Ni förstår inte känslan, känslan av att åka till Eskilstuna tredje året irad..
Finalen av det jag har kvalat för hela säsongen, Elitserien 2012. ;)
När jag såg att jag kvalat in mig som 2:a av alla skyttar
i min ålder runt om i Sverige blev jag gaalet glad och taggad direkt, och nu är det äntligen dags! :P
Imorgon åker vi, bilresan kommer vara tråkig som vanligt, sover väl bort halva resan kan jag tänka mig..
Haha, men sen när vi kommit fram till hotellet och börjat packa upp allt så kommer allt kännas så mycket bättre och roligare! :D
Lägger mig hyffsat tidigt för att orka upp på lördagen då det är dags, SM! 
Har packat det sista och ska snart krypa ner i sängen och läsa en stund om jag orkar, annars vill jag bara säga en sak..
WISH ME LUCK! :love:

Kommentarer
Postat av: Pam^^

Luck!..det kommer säkert gå bra=)..

2012-10-05 @ 11:18:14
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Postat av: Sötizen

jag har sätt dig skjuta PIL du är azåå Bra :D ;)

Svar: haha, vem är du? :Pbtw. jag suger på att skjuta pil..
Fanny ✞

2012-10-08 @ 20:05:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback