Länge sedan nu..

Hey!
Var ett tag sen jag bloggade nu, på senaste dagarna har det bara varit videobloggar med hoppas ni har stått ut ändå! Datorn har låst sig och krånglat en massa men nu verkar det funka igen..
 
Så mysigt att hösten är här nu, första löven har trillat och det har blivit kyligare ute.
Invigt min Peak Performance jacka också, gosigaste alltså!
Längtat efter kvällarna man sitter inne och kollar film, läser, lyssnar på musik och bara tagit det lugnt.
Filtar och varm choklad på det och sen går det inte att bli bättre ;)
 
Haft en supermysig helg med finaste pojkvännen, bakat kladdkakor, kollat film, ätit kinamat osv.. goos :)
Efter han åkte hem idag har jag bara pluggat lite, har massa att plugga inför så jag vet vad jag har att göra de senaste dagarna tyvär.. :/
Ni får ha det så bra sålänge, kram♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Sv; Åh, tack så mycket!:)

2013-09-29 @ 21:11:03
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad jobbigt med datakrångel. Hoppas det fungerar bra nu:)

2013-09-30 @ 20:50:27
URL: http://patriciac.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback