Thai -mat är nice :blush:

Tjenixen! :)
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag lägger mig och läser klart en bok som jag snart är klar med :D
Har nyss ätit lite godis och kollat på "So you think you can dance", där Lady Gaga vad gästdomare!
Hon såg helt förfärlig ut :(
Fattar inte varför hon inte kundebehålle detta utseéndet! :O
Nu ser hon ju ut såhär typ;
Hon hade något rött, grönt, orange tyg som mest såg ut som trasor över hela kroppen och långt grönt hår..
Blä! :thumbdown:
Men hon får klä sig hur hon vill, haha ;)
Well..
Innan godiset och tv:n åt vi thai -mat, vilket var sjukt gott med tanke på att jag inte alls ätit mycket idag :/
Skolmaten var ju inte speciellt god om man säger så :o
Sov så gott!! :D
PussoKramizzar!
bild från arkivet.♥

Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du får en bra dag :)

2011-08-27 @ 10:16:29
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/
Postat av: johanna

hej sötnos & förlåt för sent svar!

Jag har inte haft tid/ork att blogga eller svara på kommentarer, har varit ute och flängt med mamma och hjärtat & sen så har jag åkt på världens förkylning så de är knappt jag orkar hålla ögonen öppna..

Hoppas mitt sena svar inte gör något och att du kikar in på bloggen igen..

kramkram!

2011-08-27 @ 11:21:43
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: william

håller med dig att hon borde hålla kvar poker face stilen;D

ser coll ut nu, men läskig;D



SV, det var synd, älskar låten:D

tycker att den är bra:D



Vad tycker du om mina Natur Bilder på min klass:D?

2011-08-30 @ 17:59:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback