Bad update, TÄVLING!

Hey!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, har inte haft möjlighet att blogga idag :/
På förmiddagen kollade vi runt lite på julmarknaden som var på Skälby,
och efter det åkte vi till Algutsrum..!
Både jag och Frida tävlade där, och det gick sådär.. :P
Okej, för Frida gick det jättebra & för mig dåligt ^^
Men ändå hamnade jag på 3:e plats med 209.7 poäng!
Frida kom 2:a i sin klass, 0.7 decimaler ifrån 1 plats :)
Idag invigde jag också mitt underställ, haha (;
Tur, det hade jag verkligen idag!
Jag vann en stor resväska på lott nr. 76 :D
Det kan ju vara för att det var en liten fyrklöver på chokladen jag fick i kalendern, HAHA!





halsningar/Liebe38.gif

Kommentarer
Postat av: Eddeponkepappa

Hadde du inte sagt grattis på 50 årsdagen så hadde du vinnit idag på 213.8

2011-12-04 @ 21:08:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback