Äntligen en bild,haha!

Tjabadabadooh!
Idag är det lördag.
Det betyder melodifestivalen.
Hoppas det är bättre bidrag denna gången..
Förra veckan var det katastrof..
Eric Saade var inte ens bra.
BLÄ!
Ikväll blir det mest jag och pappa som får mysa framför tv:n..
Frida ska på kalas så henne har vi gjort i ordning nu,vad tycks ?
Min lilla sötnos!
Och mamma ska ut med några kompisar..
Idag såg man ju faktiskt levande ut,haha..
Jag har sett halvdöd ut länge nu...
Såhär såg man ut idag :
Dagens outfit består av:
  • Lila leopardmönstrad topp.
  • Taighta jeans.
  • Guldigt halsband.
Jag var ju liksom tvungen att bjuda på en bild,haha!
Men eftersom att det var ett tag sen så lägger jag upp yttligare en bild ;)
Ha en fortsatt bra dag!
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

vad fina ni är bägge två, och Frida får nog pluspoäng för klädseln och du ser pigg ut lycka till med skyttet tjejer för nu är väl det igång igen

2011-02-26 @ 17:53:41
Postat av: Anna B

Vilken liten söt tuffing till lillasyster <3

2011-03-06 @ 20:33:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback