BLOGGMISS ;O

Hellu !
Igår blev det inget bloggande så det får bli ett extra långt idag ;)
Det var skytteträning igår men annars hände inget spec.
Idag försov jag mig :/
Glömde klockan, xC
Så jag vaknade en kvart innan jag skulle gå till skolan.
Men jag hann,kom 5 minuter innan skolan börjde ;P
Idag var det någon sorts köttfärslimpa med 5 cm´s stora lökbitar i,mosad tomat på och ost..
Skolmaten är inte så supergod om man säger så..
Men man får äta den iaf..
Efter skolan åkte vi och lämnade mamma på jobbet,sen åkte vi till Maxi och City Gross.
Bokaffären på maxi sålde ALLA böcker för 25:-  p.g.a att affären ska flyttas..
Jag fick 2 böcker av pappa :D
"Måste Jennie välja ?" är den 3:e boken i en serie som jag läser.
Den rekomenderar jag starkt ^^
"Vivianne, - är du lycklig nu ?" är en bok som handlar om en tjej som hoppar av plugget och flyttar hemifrån.
Hon vill bli konstnär i Paris eller New York..
Jag har aldrig läst någon av böckerna i denna serien men den verkar bra :)
Till middag blire kycklingburgare och pommes (Y)
Kycklingburgare är mycket godare en vanlig, I promise .
Sen ikväll blir det nog Let´s dance och popcorn..
Ha en bra kväll ♥
PUSSOKRAM
PS. Länka din blogg i en kommentar så kollar jag den ;)

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

Hej du!

jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

2011-01-28 @ 18:30:59
URL: http://linn-lay.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback