87 besökare igår!

Haha, i förrgår hade jag typ 55 besökare eftersom att jag inte var så bra på att uppdatera den dagen.. ;)
Men iallafall så hade jag 87 igår och det roliga var att när jag stängde ner datorn hade jag ca. 40 unika besökare, så jag hade inte så stora förväntningar..
Haha, det var lite kul faktiskt :P
Idag har statistiken sjunkit igen.
Klockan är bara 12 på dagen! :D
Haha, så jag hoppas på fler besökare idag.. ;)
Fast igentligen så bryr jag mig inte så mycket om antalet eftersom att jag bloggar för att skriva av mig.
Då får ju dom som gillar det jag skriver läsa helt enkelt :)
PussoKram, Skumbanan! :D

Kommentarer
Postat av: idathomsson.blogg.se

fin header du har tjejen! :D

vad tyckre du om mina bilder jag har tagit? KRAMAR IDA !

2011-07-18 @ 13:48:29
URL: http://idathomsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback