Hemma från kosta & älgparken!

Hej!
Nu har jag kommit hem från Kosta! :)
Ledsen för dålig uppdatering :(
Jag är supernöjd med alla mina köp!
Ni ska ju självklart få se vad jag har hittat ;)
.. och bilder från när vi gick i Älgparken!
Ja, ni ser ju själva hur det ser ut här hemma när vi renoverar, haha! :P


Svart Piké -tröja med märket Fred Perry!
Supersöt tröja i ljus färg med ett jättefint mönster som inte syns på bilden :P
Två böcker: "Nu eller aldrig" & "Italienska intriger".
Mapp med tryck på.
Bok: "Syskonkärlek"
Solglasögon med stjärnor på sidorna! :)
Vita örhängen!
Långt halsband.
Svartvit scarf :)
Sen så fick jag två par björnborg -trosor och ett par frank dandy -trosor..!
När vi hade shoppat klart åkte vi förbi Älgparken och fick se 11 älgar av 25 stycken! :)
Haha :P



I skogen såg vi en älgmamma och en kalv, men det gick inte zooma med kameran så att man kunde se dom tyvär :(

Kanske kommer fler bilder senare!
PussoKram på er! <33

Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

Fina saker! :)



SV: Ja han var helt fantastisk live måste jag säga :D

2011-07-26 @ 20:34:59
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: camilla

vad fina bilder:D vad är kosta?:)

Hoppas du har en bra kväll?:)

2011-07-26 @ 20:35:46
URL: http://resanupp.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback