JÄVLA SOLSKYDD!

Hej!
Nyss hemkommen från skyttetävlingen i Ålem..
Jag,Edwin,mamma och Jessica stod i kiosken..
Jag sköt inte för att det var 6 ½..
Aja..
Nyss smörde jag in mig med sånt här solskydd eller solkräm eller vad det nu heter ;X
Och sen typ blev det vita prickar över nästan hela kroppen..
Jävla solskydd..
Det är ju inte direkt meningen att det ska bli vita prickar av solskyddet..
GAASH!
Asså själva "solskyddet" blev som vita prickar..
Inte huden O.O
Men nu har jag tagit bort det iallafall :)
Igår var det BIG BROTHER - Final..
SIMON vann!
Tur att inte Peter vann..
Simon var en värdig vinnare enligt mig iallafall och jag har hejat på honom sen dag 1..
Men asså Martin är ju snygg ;*
Vem tyckte ni skulle vunnit??




PussoKram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tyckte också att Martin var 7kt söt :) :P Synd han inte vann !!!!

2011-06-10 @ 07:54:08
URL: http://htttp://annielife.blogg.se
Postat av: linda

Tyckte simon :)

2011-06-12 @ 18:09:22
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback