Moa,Shopping och Trött.

Haha..
Diggar rubriken ;)
Nu funkar äntligen hemtelefonerna igen!
Dom har inte funkat på några dagar..
Aja..
Back to the thing :D
Igår var vi ju också på Thurgården..
Här kommer lite bilder!
Inatt har Moa sovit över här..
Vi åt tacos,godis,chips och dipp..
MUMS :P
Hon fyllde år igår också..
GRATTIS MOA! :D för andra gången.
Blev sent igår för att vi kollade på film.
Idag på förmiddagen så åkte vi och tränade (skytte),och Moa testade 5 skott :D
Hon sköt en 10 :)
Yepp..
Och det gick bra för mig med..
På vägen hem så köpte vi glass..
Behöver ju inte ens skriva vilken glass jag tog eftersom att det är typ den enda jag bloggat om ;) ♥
PIGGELIN IN MY HEART!♥
Mmhmmhmhmhmhhhmmmmmmmhmhmhmhmmhmhmmhmhmmhmhmhhmhhmmmmmmmmmmhmhm..
Vi åkte runt och hämtade Moas plånbok påväg till MODE- huset,och hon hade supersöta valpar hemma!
Tyvär hade en av dom gått bort dagen innan p.g.a att den inte åt något ;(
R.I.P Hero!!
Hittade en orginell Google-bild på linnet jag köpte på Gina..
Vad tycker ni?
Själv älskade jag den..
Ikväll är det BB-final också!
HEJA SIMON! :D
Byeeeeeee! ♥

Kommentarer
Postat av: simone

Så många fina foton :D

2011-06-11 @ 10:44:48
URL: http://simoneh.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback