Mys med Erik ;)

Godmorgon världen ! :D
Okej..
"Hej" låter bättre..
Haha..
Spela roll!
:)
Idag blev man väckt hur tidigt som helst..
Får aldrig sovmorgon..haha..
Men vi var och sköt..
Jag sköt inför elitserien..
Det gick jättebra!
193/200..
Satsar på SM i Eskilstuna.
:D
Efter det åkte vi hem och gjorde typ ingenting,haha!
Nejmen sen gick jag till Erik...
Det är ju VERKLIGEN långt till honom..
Ca. 20 meter ;)
Han visade ett spel som jag inte fattade så mycket av,men kul var det :D
Sen satt vi och kollade YT-klipp som vi garvade åt för att de var så drygt jobbiga..!
Ett exempel kommer lite senare i inlägget ;)
Sen gick vi ut på balkongen och åt godis ;D ♥
Mums!
Känner att det blir en aning många "sen" men ja.. Det får väl gå ;X
Sen gick vi ner till lekplatsen vid vägen och filmade in vår egen version av "Nyheterna"..
HAHA!
Vi hade en sorts debatt om hur säkra lekplatser är.. (?)
Helsjukt! ;)
Efter att både mina och hans föräldrar försökt att nå oss på mobilen så hade vi inte hört ett enda samtal konstigt nog..
Men aja..
Vi fick iaf reda på att maten var serverad ;P
Så vi gick hem..
Efter maten kom han hit och vi tittade på film och åt jordgubbar med glass och sen godis ;D
Fett rolig film vi såg.. :)
Awesome kväll ;D ♥
Förresten så har min klänning som jag beställde från en internetbutik kommit :D
Jag la ut en minimal bild på den ! :P
Haha...
Största bilden jag sett idag måste jag nog säga,haha!
Många besökare idag också..
Kul! :D
Hoppas att ni fortsätter följa bloggen och läsa om mitt liv ;)
Här kommer videon också...
Goodnight everybody! ♥
// Fanny

Kommentarer
Postat av: anna

Ja det är bra om man har mobilen med sig,hahahahha.

2011-06-11 @ 22:41:53
URL: http://ffanna.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nu ska jag slå i hvuudet, så jag automatiskt börjer mig framåt, bockar. Så jag tackar hjärtligt för komplimangen! :D

2011-06-12 @ 00:39:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback