FÖRLÅT D;

YO FOLKET!
Sorry att jag inte bloggat på ett tag ;<
Jag försöker ta igen det ;)
Hehe.
I lördags var jag på skyttetävling i Söraby.
Det tog en stund att köra dit  ;/
Men sen var vi framme :D
Ah.
Jag kom delad 7:a med min klubbkompis Edwin.
Sen tog vi oss till final.
Jag kom 10/16 i finalen ;3
Jah men sen...
Åt vi på någon resturang.
Min favoriträtt ;)
Oxfilé,rostat underbart god potatis med beasås.
Superonaturligtöverdrivetmycket gott är det.
Jag lovar ;)
Men sen åkte vi hem.
xC
Aja.
I söndags gjorde jag typ inget..
Eller jo.
Jag ränsade massa gamla skolböcker ;P
Slängde alla matteböcker ♥
Sen ränsade jag och Frida ALLA våra smycken.
OMG,det tog 2 timmar.
Men jah.
Igår så var det måndag,ja ;P
Då tränade jag lite extra inför Vimmerby på lördag.
Ehmm..
Ja.
Idag är det Tisdag. (Det visste ni ju inte ;)
I skolan har vi b.l.a bakat bröd.
Eller rättare sagt grillat.
Haha!
Nejmen vi hade brödet på någon sak i elden.
Kommer inte på vad det heter just nu D;
Men sen är det skytteavslutning!
Jahaja.
Bjussar på en bild :



Bye everybody :D

Kommentarer
Postat av: Emmy Andersson

Oxfilé och rostat är jätte god mat MM :) <3<3<3<3



kram Emmy

2011-03-30 @ 21:13:38
URL: http://http://femmy.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback