Skyttetävling i B -måla!

Hejhej! (:
Nu har jag svarat på en massa kommentarer, puuh!
Har varit sämst på att uppdatera dom senaste dagarna, sorry..!
Idag har jag iallafall varit på skyttetävling..
Jag kunde gjort bättre ifrån mig, men slutade iallafall på en 5:e plats i L13 & 9:e plats i L15 rem ^^
Inte världens bästa bild, men ändå.. ;)
Här är lite andra bilder från dagen;
Vid halv två hade Oliver match som jag var och kollade på och dom vann med 17 - 2 :P
Grymma ju ;D
Efter matchen fick jag skjuts av Olivers mamma, snällt (:
Ikväll blire tacos :D
Nu ska jag gå och duscha & sen plugga lite det sista..!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: emma

bara bra :D sj? kram

2011-11-06 @ 18:28:21
URL: http://emmababy.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback