Blingo -party med mamma :)

God kväll, kära läsare :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Tänkte uppdatera bloggen innan jag la mig och berätta vart jag varit hela kvällen ;)
.. Som rubriken lyder så har mamma och jag varit på....!
- Party hos Anna! :D
Barnkläder i små storlekar och mammakläder, så vi köpte lite kläder till mitt söta kusinbarn Mika!
Men när Anna har gjort så gott fika så behöver man ju inte köpa en massa saker, hihi ^^
Och mamma upptäckte precis att jag hade gömt en yoggie som bara fanns en kvar av, haha! :D
Jag tänkte bah: "Nooooo! Ta den inte :O "
Hehe ;)
Nu ska jag nog lägga mig eller läsa :)
PussoKram, vi hörs imorgon! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej allting bra? :) förlåt för sent svar, min dator har varit på lagning och fick den idag!

2011-09-01 @ 22:07:10
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback