Sminktips!

SMINKTIPS!
Ett litet tips som jag vetat rätt länge, som jag nu tänkte dela med mig av.
Hoppas att ni får använding av det ;)
DU BEHÖVER:

Foundation, helst en sådan som på bilden eller liknande.


Läppglans,helst inte superljusa färger.
... Och ett par läppar förstås :D

Dutta foundation på läppen och smeta sedan ut det försiktigt..
Inte för mycket, för då ser det jättekonstigt ut sen :P
Sen "applicerar" du läppglanset som vanligt..
..Och nu kommer det att sitta längre och färgen blir ljusare och enligt mig, mycket finare.
Har någon testat det innan? ;)
Kisses.


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Man tackar och bockar ;)

2011-09-20 @ 18:15:29
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

En annan sak man kan göra är att applicera vanligt lypsyl och sen tar man en rouge eller ögonskugga i valfri färg och duttar på det med fingret på läpparna. Man kan göra samma sak om man har ett läppstift som är lite glansigt och man vill ha det mattare. :P



Såna tips är sjukt roliga! :) Gör fler såna :)

2011-09-20 @ 19:26:49
URL: http://iambaam.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback