Breakdance = ont i ryggen.

Hellu..!
Hoppas allt är bra med er, kära läsare! :)
Idag vart det breakdance i skolan.. (igen) :thumbdown:
..Vilket betyder ont i ryggraden, höfterna, knäna och fötterna.
En sak som är säker, aldrig att jag börjar på breakdance! :P
Efter skolan så hängde jag med Nico hem, så vi spelade in massa roliga filmer med en app på hennes iPhone! :D
Kanske kommer upp någon av dom senare ;)
Vid typ halv sex åkte jag hem och käkade en ny rätt som mamma hade gjort, supermumsigt! :love:
Sen åkte jag och Nico till skolan, eftersom att hennes lillasyrra och alla andra tvåor på vår skola hade musikal..! ;)
Dom var så söta i sina små klänningar och rosetter, haha! :3
Vart hemma vid ca. 18.40 och då fick jag en tidning av mamma som hon hade köpt till mig! :)
Så ja, såhär ser jag ut just nu med min tidning i knäet:
Ha en fortsatt bra kväll! :love:
Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback