Dip dye, Ullared..

Hejsan!
Kom hem från skolan för ett tag sen, slutade sent idag.. :)
Hade hemkunskap sista timmen, och då gjorde vi fruktsallad med glass! :D
Gött var det, haha! ;)
Har vart en rätt bra dag, dock blev jag lite arg idag, men fick göra det bästa av situationen...
Längtar sjukt mycket tills den 6:e september & den 16:e september...
Ska ju klippa mig först, dip dye och kanske lugg... :o
Den 16:e åker jag och Moa till Ullared, kommer bli galet grymt! :love:
Hoppas att ni haft en bra dag iallafall! 
Bild från igååår..
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Zana

Hänt Fanny? <3

2012-08-27 @ 17:50:50
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Gott med fruktsallad och glass, nu blev jag grymt sugen på det! :D

2012-08-27 @ 19:57:19
URL: http://majakron.blogg.se
Postat av: josephine

Hej! Vilken fin header & blogg du har :). Titta gärna in på min blogg om du har lust & tid. Ha det bra!

Svar: Tack så mycket! Kommer inte in i kommentarsfältet så jag svarar här, men har kollat den 2 dagar i rad, jättefin :)
Fanny ✞

2012-08-27 @ 20:12:11
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: Carro

Hur många bukaler (stavniing) har du??

Du vinner ju nästan jämt!;)


Är skytte kul?

Svar: ca. 150 st tror jag :)Ja, sjukt kul!
Fanny ✞

2012-08-28 @ 15:28:14
Postat av: jullan

ska du och Moa Malmquist åka till Ullared? Med någon mer?? Ha det så kul:)Kram Finns <3

Svar: tack julia! ♥ja, vi, mamma, pappa o Frida då :P
Fanny ✞

2012-08-29 @ 14:42:05
Postat av: josephine

Svar: Tack så mycket! :)

2012-08-30 @ 18:37:35
URL: http://www.photomemorys.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback