Bloggtips!

moxii.blogg.se
Vill bara tipsa om mina kompisars fina blogg! :)
Dessa två tjejer har haft bloggar innan, men tröttnat och slutat.
Så jag gav som ett förslag att dom kunde börja blogga igen, och då startade dom en blogg tillsammans! :D
Båda två är helt underbara kompisar & är sjukt roliga!
..Men jag tänkte skriva lite presonligt om var och en:
ZANA:
En tjej i min ålder som man alltid har roligt med!
Hon är otroligt snäll mot alla personer hon möter, familj, vänner & djur..
Hon har en jättesöt kanin t.ex. ;)
Hon ger ett gott intryck till alla & man vill blir glad av att vara i hennes närhet!
En riktig vän som man kan lita på i alla väder & som alltid ställer upp!
IDA:
Är också en tjej i min ålder som är sjukt rolig!
I hennes närhet kan man aldrig sluta skratta :D
Hon är också otroligt snäll & en bra vän som alltid ställer upp.
Man blir alltid glad av henne & hon har alltid massa galna ideér på gång!
Så därför vill jag tipsa er om deras awesome blogg! :3
Klicka på bilden eller på länken längst upp i inlägget för att komma till deras blogg!

Kisses.

Kommentarer
Postat av: zana

Aww.tack fanny <3

2012-02-20 @ 12:41:52
URL: http://moxii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback