Mina åsikter om årets BB- deltagare!

Hej!
Tänkte göra ett långt inlägg om alla BB- deltagare & vad jag tycker om dom osv..
Så ja, börjar med..
Sipan:
Säljaren Sipan Cakir är 23 år och från Örebro.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En rolig kille som ständigt bjuder på sig själv.
Inte min favorit kanske, men han ligger på den övre halvan iallafall.

Annica:
Annica Englund är 21 år och från Östersund.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En söt tjej som verkar rätt snäll mot alla.
Hon verkar vara en sådan person som många tycker om.


Hannah W:
Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Inte min favorit precis,
men hon är rätt underhållande när hon sätter igång med sitt tjabb! :P
Annars verkar hon vara en rätt dum blondin, väääldigt dum blondin.

Hanna J:
Hanna Johansson är en 29-årig tvåbarnsmamma från Värmland. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Verkar vara en känslig person, men som ändå inte tål massa skit.
Fast hon har lätt att bryta ihop tycker jag..
Annars verkar hon vara en snäll tjej.


Tenny:
Tenny Engdal är 36 år, från Ekeby och arbetssökande. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En rolig & go kille som bjuder på sig själv.
På något sätt så gillar jag hans röst, HAHA!
Ja, en rolig kille helt enkel som verkar vara snäll mot alla.


Jessica:
Jessica Rasmussen är en berest skåning på 36 år.  Foto: Daniel Ohlssonn/TV11
Jessica, aka babbelkärringen.
Blir så sjukt trött på hennes babbel, hennes röst & hennes "jag vet bäst"- snack.
Ingen får prata till punkt, utan Jessica måste direkt avbryta om berätta att hon vet bäst typ.
Hon får gärna åka ut, mer än gärna.......


Jimmy:
Jimmy Österling är en 32-årig bartender från Höllviken. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Inte världens mest underhållande och roligaste människan i huset,
han känns mest som typ en sånhär som bara finns där utan att göra ett avtryck liksom.
Men han verkar snäll, men somsagt inte särskilt rolig.


Kija:
Kija Habibzadeh är en 30-årig undersköterska och gogodansare från Malmö. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Verkar vara en person som vill ha rättvisa runt om sig, och tycker att alla ska hjälpa till.
Hon har ju en liten romans med Marcel också, haha! :P
"OLALAH!" ;)
Men annars verkar hon vara en rätt kärleksfull person.


Marcel:
Marcel Söderqvist är en 23-årig träslöjdslärare från Sundbyberg. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En rolig kille som verkligen älskar att retas med Hannah W!
Rätt cool tycker jag, och hans röst låter exakt som förra årets deltagare Rodneys :P
Men han verkar snäll också, så ja.. En rolig och glad kille helt enkelt.


Hanna R:
Hanna Rosenberg är en 22-årig dansant söderböna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En cool brud som verkligen går sin egen väg.
Det enda jag ogillar med henne är hennes fisar & rapar, haha! :D
Diggar henne!

Joe:
Joe Rovik är ny deltagare i Big Brother 2012. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Riktigt rolig kille alltså!
Inte för att man hör vad han säger, men han är riktigt rolig ;)

Petronella:
Petronella Persson är en 23-åring med stort intresse för djur och natur.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En cool tjej som jag verkligen diggar!
Speciell stil, men verkar riktigt snäll annars :)
Får gärna stanna kvar ett tag till tycker jag!

Amandus:
Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
En pratglad kille som har många åsikter!
Rätt rolig & snäll också.
Har inte så mycket att säga om honom, men somsagt en rolig kille :)


Camilla:
Entreprenören Camilla Jacobsen gör entré i Big Brother Foto: TV11
Trodde hon skulle vara väldigt speciell & överdriven, men jag tycker hon är precis tvärtom.
Hon verkar rolig och väldigt snäll också!
En sånhär mysig tjej som älskar att chilla, haha! 8D


Juliana:
Livsnjutaren Juliana Ssempala, 23 år. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
En glad person som älskar färg!
Har inte sett så mycket av henne eftersom att hon är rätt ny i huset, men hon verkar snäll...


Marcelo:
Marcelo är en 21-årig butikssäljare från Stockholm. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Har inte så mycket att säga om honom.
Han kom nyss in liksom, så har inte sett mycket av honom.
Men kan ju iallafall säga att han verkar våga bjuda på sig själv!


Detta blev ett långt inlägg, haha! :D
Men har iallafall sagt mina åsikter om årets deltagare nu..
Är rätt trött, så ska snart lägga mig..
Så godnatt alla läsare!
Sov gott..♥
Kisses.


Kommentarer
Postat av: Olivia axen - crazy life!

Vad anser du om mobbning ? kolla min blogg, där jag skriver vad JAG tycker ang. mobbning!



kram!

2012-02-23 @ 22:25:44
URL: http://sammaansikte.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så jätte mycket!



Hehe, är du lång då? :)

2012-02-23 @ 22:37:47
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Stephanie

En sak jag inte fattar är varför Jessica är där som har barn!?

2012-02-23 @ 22:58:05
URL: http://lmse.devote.se
Postat av: Lotta

Sv: Haha, det har du rätt i :) Vad ska du hitta på idag då? =)

2012-02-24 @ 09:46:54
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag hejar verkligen på Joe, han är den enda som är knäpp och uppriktig med sin knäpphet. De andra verkar fejka ganska mycket ingår kamerorna..



Händer det något speciellt i helgen då?

2012-02-24 @ 10:06:31
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: SIGNEKARLSSON

Tenny&Joe <3333333333

kärlek till dom alltsåååå!

2012-02-25 @ 00:59:00
URL: http://signeekarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback