Gröna Lund!

Hej alla fina!
Nu är det bara 16 mil kvar till Stockholm, riktigt gött! :D
Har sovit mer än halva vägen, så det känns inte som att vi har åkt i typ 3 & en halv timma redan :P
Snart åker vi förbi kolmården också, och SNART ÄR VI I STOCKHOLM! :thumbup:
Var riktigt länge sen jag var där, hehe ;)
Passar på att blogga i bilen när vi har en såndär 3- nätverkssak :o
Så när vi kommer fram till hotellet ska jag fixa mitt hår som ser ut som jag vet inte vad, sätta i linserna & sminka mig!
Därefter är det GRÖNA LUND som gäller! :D :love:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha superkul

2012-07-04 @ 11:44:36
Postat av: Emma

Ha superkul

2012-07-04 @ 11:44:36
Postat av: Emma

Ha superkul

2012-07-04 @ 11:44:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback