Shopping today! :thumbup:

Tjenare!
Har precis ätit hotellfrukost & kan meddela att jag är riktigt mätt :P
Ska bara packa ner allting och checka ut, sen blir det att ta tunnelbanan till slottet! :)
Så där ska vi gå in på livrustkammaren & kungliga myntkabinettet :D
Ja, och därefter så ska vi shoppa ända tills vi ska åka hem! :thumbup:
Igår orkade jag inte blogga när jag kom hem, mådde sjukt illa.. 
Så jag gick och la mig direkt & somnade, haha! ;)
Hade väl åkt lite för snurriga karuseller antar jag.. :P
Men idag mår jag gött igen, så nu ska jag sätta i mina linser & sen sminka mig, så bloggar jag senare & svarar på alla era fina kommentarer! :love:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Felicia

go bild!

puss

2012-07-05 @ 17:43:42
URL: http://fjaelkis.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback