Vad är viktigast?

hejhej!
Jag orkar inte skriva ett "förlåt för dålig uppdatering, ska bli bättre"- inlägg, så istället skriver jag en förklaring. :)
Som ni säkert har märkt så har jag för det mesta bloggat tråkiga inlägg, okreativa inlägg den senaste veckan..
Anledningen är att jag inte har lagt så mycket tid på bloggen, på kommentarerna och på läsarna. :thumbdown:
Varför? Jo, själv tycker jag att det är viktigare att umgås med vänner, än att sitta inne och blogga hela dagarna.
Dels har jag bokstavligt talat haft fullt upp, SM/RM, Grilla med grannarna, Fest, Varit på Öland osv.. ;)
De senaste dagarna har jag tillringat på Öland, med min barndomsvän som jag har känt sen jag föddes. :P
Jag har inte ett lika fullplanerat schema nu, så jag kommer ha mer tid över till bloggen.. :D
Det låter väl bra? :thumbup:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Carro

Klokt sagt!

2012-07-28 @ 11:59:50
Postat av: Dilin

Tack! :D

2012-07-28 @ 16:46:30
URL: http://dilindilir.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback