NU: Mellis, tv.


Hellu!
Kom nyss hem från skolan, så just nu sitter jag och myser lite framför tv:n med lite mellanmål :)
Fick hem en tidning idag också som jag ska läsa, och sen så blir det lite plugg & träning.
Ja, det är väl mina planer för dagen..! ;)
Skoldagen är avklarad, fast det var riktigt många sjuka i min klass idag.. :P
Men rätt skönt att inte vara så många, det blir inte lika mycket prat liksom..
Ska svara på lite kommentarer och fixa "Veckans Utmaning", sen blir det att fortsätta kolla tv, HAHA! :thumbup:
Hoppas ni haft en bra dag & att ni också får en fortsatt bra dag c:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Maddez ♥

Hej !

Allt bra med dig ? :)

Jag har precis startat en tävling där du kan vinna örhängen eller ear cuff från ur & penn.

Är du intresserad klicka bara på länken här nedanför;

http://maddez.blogg.se/2012/march/vinn-valfria-orhangen-fran-urpenn.html#comment

Kram♥

2012-03-06 @ 17:30:00
URL: http://maddez.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback