Duktigt, duktigt..

Ciao!
Nu undrar ni säkert varför jag har lagt ut en bild på min panna, och en pil på något streck.
Men jag tänker faktiskt berätta det för er! :D
Inatt vaknade jag och var jätteflummig, så jag dunkade i huvudet i fönsterbrädan som är av sten..
Så när jag vaknade såg jag att jag hade ett rött märke i pannan och något litet streck typ. :P
Duktigt, duktigt! :thumbdown:
Syns inte så bra på bilden, jag täckte över det mesta med foundation idag på morgonen..
Inget stort problem kanske, men det gör ju så fruktansvärt ont så fort jag rör mina ögon, haha! :o
Detta var ju inte första gången kan jag säga, men jag harr alltid en kudde för kanten på fönsterbrädan, men tydligen har den inte legat på sin plats inatt.. ;)
Hursomhelst, nu ska jag fortsätta att städa. :(
Bloggar mer sen, kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback