SM- veckan

 
Hey!
Tänkte berätta hur det gick på SM- veckan, sköt ju i onsdags ;)
 
Efter en lååååååång resa i bil var vi framme i Eskilstuna på tisdagskvällen.. Vi checkade in på hotellet och gick sedan ut och åt på vår favoritrestaurang, Bamboo City, där vi åt mongolisk bufeé.. Supergott! ♥
Det var sjukt varmt på hotellrummet så jag vred och vände halva natten, men somnade tillslut iallafall.
På onsdagsmorgonen åt vi hotellfrukost och sedan packade vi ihop alla sakerna innan vi checkade ut. Jag sköt vid klockan två, så vi hann gå en runda på stan också hehe ;)
 
Väl framme vid skjutbanan var det mycket folk och otroligt varmt.  Blev en hel del lek med min favoritkille Alexander som är så himla söt haha! Men det gick bra iallafall och jag slutade på en 4:e plats, vilket jag är nöjd med! Vann ju förra året så tänkte att någon annan kunde få vinna iår, haha ;)
Nejmen jag är nöjd, och det gick bra för mina klubbkompisar också!
 
Lyckad helg i Eskilstuna helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: men verkligen :)

2013-07-19 @ 18:04:34
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: MORMOR

VILKEN TUKTIG TJEJ DU ÄR PROFS

2013-07-19 @ 22:39:10
Postat av: Anonym

DUKTIG SKA DET VARA

2013-07-19 @ 22:39:56
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det låter ju som en väldigt bra helg det där:)

2013-07-19 @ 22:59:14
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Moa Eriksson

grattis! :D

2013-07-20 @ 11:20:05
URL: http://moiish.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback