SSM i Morup

 
Sköt sydsvenska- mästerskapet igår, och det gick väldigt bra faktiskt :)
I början gick det inte så bra men sköt igen de skotten ganska snabbt, vilket resulterade ett bra resultat!
Det blev silver för min del, och i finalen bland alla ungdomsskyttar (upp till 15 år) kom jag 4, så jag är nöjd.
 
 Efter finalen åkte vi in till Halmstad och åt på en jättemysig pizzera som hade min favorit, vilket är kyckling, champinjoner och annanas! Så gott är det ♥
Tog även en frapino på Espresso House innan vi åkte hem, perfekt avslut... 
 
7 timmars bilresa sammanlagt på en dag, men det var såklart värt det! 
Dock var jag sjukt trött när vi kom hem och ville inget annat än sova, men har man en bra playlist på spotify och lite godis klarar man sig rätt bra i bilen ändå ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback