T I S D A G

Hellooo läsare!
Har överlevt ännu en dryg dag i skolan, dunderförkyld.
Känns inte så bra planerat att bli sjuk nu när jag ska skjuta elitseriefinalen i Eskilstuna på lördag..
Så blir ingen skola för mig imorgon, ligga hemma och vila står högst upp på listan.
 
Igår var det första oktober också, känns som att tiden går väldigt snabbt nu.
Inga lektioner för min del då alla kamratstödjare hade vår årliga utbildningsdag, vilket innebär fika, diskussioner, lekar och massvis med övningar och sånt.. Rätt roligt faktiskt :)
 
Efter skolan åkte jag in till stan och åt frasiga våfflor & varm choklad på Kullzenska cafét tillsammans med Linn och Olivia, mys! Regnväder hela eftermiddagen,inte alls kul, förutom när man är inne förstås..
Drog till Jonas sen och spenderade min kväll hos honom, åh vad jag kommer sakna honom när jag inte får träffa han på hela helgen :(
 
Men tänkte iallafall bara uppdatera er haha, hoppas ni haft en bra dag än sålänge iallafall.. Kram på er ♥
~Tumblr

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback