FREDAG DEN 13:E

God Kväll!
Hoppas ni haft en bra fredag, och utan otur haha.. Fredag den 13:e idag, inte tänkt på det alls faktiskt.. :P
Lite dålig uppdatering men kan ju berätta lite vad jag har gjort denna veckan :)
 
MÅNDAG:
Skräckfilm med Zana, Elin och Ida! Vi kollade the Conjuring som hade biopremiär i helgen, läskig var den hehe.. Och sen popcorn och kladdkaka på det, toppen!
TISDAG:
Mys med finaste pojkvännen♥
ONSDAG:
Chill dag, lite plugg och städning..
TORSDAG:
Gosig dag tillsammans med Linn, Olivia, Ella och Jonas. Först västra station, där vi påbörjade lite konst haha, nejmen någon sorts tryckgrej.. Sedan kollade vi fotbollsmatch, södra mot kff, och det blev vinst till kff med 3-0.
FREEEEDAAAG:
Tillbringat min eftermiddag inne i Kalmar stad tillsammans med Linn, Olivia, Becca och Nea.
Shopping och fika, supermys!
 
Annars har jag bara gått i skolan, det gamla vanliga ni vet, livet rullar på liksom :P
Hoppas ni haft en bra vecka iallafall, pussss :*
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: jaha ja :).
Man såg ju att någon kollade på dem när de va i rummet och tror inte att de va ezra utan någon annan så :)

2013-09-13 @ 20:44:53
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tänkte inte heller på att det var fredagen den 13 i fredags. Här hände inget i alla fall:P

2013-09-16 @ 11:43:26
URL: http://patriciac.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback